Fogyás kihagyással

fogyás kihagyással
A fogyókúra idején az ember a bevitt kalóriákat nyugtalanul számolgatva gyakran hajlamos azt a téves következtetést levonni, hogy egy étkezés kiiktatásával rengeteg felesleges energiától megszabadulhat, ami hamar a zsírraktárak megcsappanásához vezet. A hiba elkövetésével azonban sajnos nemcsak a kívánt fogyást nem éred el, de még a szervezetedet is nagyon megterhelheted. Az anyagcsere megfelelő működéséhez napi többszöri étkezés szükséges, melyek rendszeres kihagyása hamarosan halmozottan éreztetheti a hátulütőket. A három főétkezés: a reggeli, az ebéd és a vacsora elmulasztása egyáltalán nem ajánlott, hiszen nélkülözhetetlenek a szervezet zavartalan működéséhez, de a köztes étkezések beiktatása is megnövelheti a fogyás eredményességét.

Gyümölcscukorból sem mindegy, mennyit fogyasztunk Sok éven át hallhattuk, hogy a nap folyamán a reggeli a legfontosabb étkezés, mi több, kifejezetten ajánlott, ha egészséges testsúlyunk szeretnénk fenntartani. Egy új kutatás szerint azonban nem ez a fogyás fogyás kihagyással kulcsa.

FULL BODY FAT LOSS in 14 Days NO JUMPING - Free Home Workout Guide

Az elmúlt években számos klinikai vizsgálatot végeztek, hogy kiderítsék, milyen összefüggés állapítható meg a fogyás és az étkezések között. Az ausztráliai Melbourne-i Monash Egyetem kutatócsoportja ezekből válogatva 13 különálló kutatást vizsgált meg, amelyekben a résztvevők vagy kihagyták a reggeli étkezéseket, vagy reggeliztek. Az egyes vizsgálatok időtartama 24 óra és 16 hét között változott.

quinoa fogyás sikertörténetek fogyni 50 felett és annál is tovább

Fotó: Pixabay A felülvizsgálat után a kutatócsoport megállapította, hogy az emberek, akik reggeliztek, átlagosan még további kalóriával többet fogyasztottak el aznap, mit azok, akik egyáltalán nem reggeliztek. Azok viszont, akik kihagyták, körülbelül 0, kilóval voltak könnyebbek, mint a rendszeresen reggelizők. Összefoglalva a kutatók arra jutottak, hogy az egészséges reggeli nem segít kevesebbet enni a nap folyamán, sőt akik esznek reggelit, azok több kalóriát fogyasztanak el azon a napon, ami nem segít hozzá az áhított fogyáshoz.

28 és nem tud fogyni fogyás jalandhar ban

A a tanulmány azt is elmagyarázza, miért fontos reggelizni A 16 hetes újabb kutatásban amely a felülvizsgálat részét képezte túlsúlyos és elhízott résztvevő követte az étkezést, amely magában foglalta a reggelizést is.

A 16 hét végén a kutatók összehasonlították a két csoport egészségügyi adatait, és megállapították, hogy a reggelit evő diétázók nem veszítettek el több súlyt, mint azok, akik kihagyták a reggelit.

szuper karcsúsító tea áttekintés mi okozza a nem kívánt fogyást

A kutatásból kiderült, hogy nincs mindenkire érvényes megoldás a reggelizés tekintetében sem. Mindenkinek egyedi anyagcseréje van, különbözik a génkészletünk és a bélmikróbáink is.

fogyás sporttal diéta nélkül mct zsírégetést

Fotó: Pixabay A szerzők ugyanakkor figyelmeztettek arra is, hogy bár a reggeli kihagyása nem befolyásolja a fogyást, más egészségügyi szempontokat mégis érdemes figyelembe venni.

A reggeli tartós elhagyásának ugyanis komoly egészségügyi kockázatai lehetnek. Tehát, bár a reggeli átadása nem akadályozhatja meg a fogyás sikerét, ez még mindig nem tesz jót az általános egészségére.

rázza asztal fogyás súlycsökkenés a kibocsátásokkal

Végezetül, ez az iránymutatás sem szentírás, a lényeg pedig az, hogy mindenkinek fogyás kihagyással kell kitapasztalnia, hogy számára mi a legmegfelelőbb. Címlap: Pixabay.

Kezdőlap Az étkezés kihagyása a fogyás érdekében: 4 ok, amiért nem!

Fontos információk